mandag den 21. januar 2013

Hrmf..

Det går skidt her i min del af verden - rigtig skidt.. Jeg taber mig lidt, tager på igen, taber mig lidt, tager på igen - osv. osv., så jeg ligger stadig i det område, hvor jeg startede. Fik pludselig den tanke her til morgen, at det måske er der, min krop befinder sig bedst - ha, ha - I wish.. Det er nok snarere et resultat af, at jeg er faldet i lakridserne og hverken får spist nok grøntsager eller drukket nok vand. Ak.. Til gengæld har jeg endelig fået besøgt Mona (ny flodhesteunge) i Zoo i går - det hjalp gevaldigt på humøret :o)

Nå - der er ikke så meget andet at gøre end ufortrødent at kæmpe videre med/mod mig selv - jeg kan helt klart mærke, at hver gang jeg har syndet (så mange gange er det så heller ikke sket, men har fået nogle af de her fancy glas med lakridser, som jeg har fået sat lige ved siden af min plads i sofaen - og så har jeg altså ikke nok rygrad til at holde nallerne væk lige pt. :(), så får jeg oppustet mave - så jeg tror, der er noget om snakken mht. carbs...

Fine grafikker, Kar har fundet - jeg har dælme godt nok svært ved at gennemskue, hvad der er det rigtige - GI lyder jo fx besnærende.. Må studeres nærmere :o)

~Ma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar