lørdag den 12. januar 2013

Første pip fra Kar

Januar, nytårsforsætter eller ej - jeg kommer i hvert fald ikke udenom, at det nok er ved at være alvorligt på tide at få gjort noget ved de overflødelige kilo (igen, igen sagde Ms. Elevatorvægt - suk...).

Jeg har (endnu) ikke valgt en specifik kostplan, som Ma, men forsøger mig sådan lidt med følgende tanker:
  • Spise flere små måltider i løbet af dagen (max 3 timer imellem)
  • Spise fedtfattigt
  • Holde igen med kulhydrater (uden dog at undgå dem helt)
  • Forsøge at få bevæget mig hver dag
  • Og endelig - for forhåbentlig at få kickstartet mit vægttab - i en KORTERE periode at erstatte den daglige kantinefrokost med en portion Nupo.
Jeg har været i gang med denne "plan" siden 3. januar og tror da selv på, at det virker - selvom jeg godt nok er sulten og sliksulten rigtigt meget af tiden... hmmm... men lad os nu se, hvad vægten siger - når den altså forhåbentlig snart får nye batterier ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar