mandag den 14. januar 2013

Dieting is wishful shrinking. ~Author Unknown

Ok - det duer simpelthen ikke. Ny strategi!!

Ud med Nupo på den mere regelmæssige basis og ind med en ugentlig syndedag!! Hvis jeg skal overleve det her show, så kan jeg ikke leve af så få kalorier og det er heller ikke realistisk, at det hele skal være så ØV hele tiden - hvilket da også resulterede i, at jeg i går fik spist både kage, pizza OG drukket rødvin - og bagefter havde jeg det så enormt dårligt med mig selv - minus, minus, minus og mere øv!! Så nu prøver vi sådan her og ser hvordan det går :-)

Har i øvrigt tabt mig 3 kilo, siden jeg startede, siger vægten, der nu endelig har fået nye batterier, så det er jo ok :-) Men der er stadig laaang vej for mig...

Og er da forresten vildt misundelige på Ma og hende svampeflødesuace og avocado... følger spændt med i LCHF-tilgangen og overvejer da lidt, om det måske alligevel var en mulighed. Der er bare lige det, at min fortid hos WW har forsynet min underbevidsthed med en pointtæller, så kan ikke helt få mig til det - endnu i hvert fald.. ;-)

~ Kar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar