søndag den 13. januar 2013

Minikrise i mit liv

Ak, ak - i dag er jeg bare hele tiden sulten (og træt)! Tror måske det skyldes, at:
1) Jeg har ikke spist fedt nok i dag (så det har jeg lige rodet bod på ved at vælte flæskesvær i mig - oops)
2) Jeg har i formiddags ryddet op i vores køkkenskab, hvor det væltede med sukker, kager, kiks og alt mulig andet forbudt - det er ikke smidt ud/givet væk (endnu), skal lige sikre mig, at jeg/vi rent faktisk trives med at leve uden ris, pasta etc. sådan på den lidt længere bane :o), men det var lidt træls at at se på (og vide, at det er no go)..

For at tage lidt af abstinensens, har jeg bagt knækbrød efter opskriften på madbanditten.dk - bestemt ikke ringe, men som min bedre halvdel udtalte: "Det er lidt som at spise fuglemad" ;o)

Anyway, så går det (i hvert tilfælde indtil i dag ;o)) stadig den rigtige vej, og jeg har siden mandag 1,2 kg mindre at se på, når jeg står op på vægten, yahoo :o) Der er dog stadig mindst 8-10 kg mellem "tilstanden" nu og min ønskevægt (der vil gøre mig i stand til at passe den halvdel af min garderobe, jeg pt. har pakket ned og sat på loftet), men egentlig er det fedt (ha, ha) bare at være kommet i gang, og ikke mindst at der sker noget, hvad det så end er, der pt. ryger! Og jeg lider bestemt ingen nød - i går stod aftensmaden fx på salat med krebsehaler efterfulgt at god bøf med noget broccoligratin-agtigt og portobello-svampe i flødesovs, smovs :o) I dag skal vi have avocado med rejer og mayo efterfulgt af laks med et eller andet fennikelsalat og noget spinat, tror jeg - det er da heller ikke så ringe endda ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar