mandag den 14. januar 2013

Først den ene vej..

.. og så den anden vej. Jeg er deprimeret - vægten siger +400 gram siden i går (og ja, ja, jeg ved godt, man ikke skal veje sig hver dag og alt det her, men når nu man (altså jeg ;o)) ofrer sig big time og smovser i fløde og avokado, men ikke i lakrids, brød, pasta, ris og kartofler (PLUS i øvrigt samtidig er gået på Cola Light afvænning!), så skal der altså lidt positive vibes til meget jævnligt (oversat til dagligt ;o)). Oh well.. jeg har en fornemmelse af, at synderen (udover mig selv altså - for det kan umuligt være den pose flæskesvær, der røg ned i går - de var jo rent fedt og ikke kulhydrater :oD) er en sveskegrød, jeg fandt under oprydningen i køkkenskabet i går - og bare lige måtte spise, for den var for god til at smide væk, og der var jo kun 15 g kulhydrater per 100 g. Ikke at det kan forklare alle 400 g, men det er da en god start, ikk' ;o)

Nå - jeg er tilbage på LCHF-hesten og har indtil videre lystigt guffet spejlæg med rester af min "broccoligratin", lidt tomater og et par skiver ost til morgenmad, flæskesteg med diverse salater til frokost - og så en snack med ost og det hjemmelavede knækbrød, som faktisk - på trods af associationerne til fuglemad - smager rigtig godt. Så nu må vi se - Rom blev jo heller ikke bygget på én dag, og egentlig er jeg ganske godt tilfreds med bare i det hele taget at tabe mig - selvom det altså godt må gå lidt mere pronto - sådan 5-10 kg om ugen ville da være meget passende, eller ;oD

~ Ma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar