søndag den 3. februar 2013

Tiden flyver...

...men selvom jeg egentlig synes, jeg har været ret loyal overfor LCHF-konceptet, så er kiloene ikke ligefrem raslet nogle steder*, og al den energi, som andre skriver om, at de får, den kigger jeg også stadig noget efter... Hmm.. For nu har jeg efterhånden LCHF'et i en måneds tid, og selvom jeg samtidig har været forkølet i en del af perioden, så ville det da have været rart med lidt vægttab og energi - specielt fordi gemalen min, der har lave sin egen kombi med mest fokus på LC-delen f***** har tabt sig adskillige kilo i samme periode?!? Hrmf!!

Nå. Jeg overvejer situationen og melder tilbage :o)

* Omend hvis man tæller alle de kilo sammen, som jeg har "tabt" og så taget på igen, så bliver det til en del rasleri ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar