søndag den 17. marts 2013

Fuck you

Hos mig går det skidt - kan vist bare opsummeres med denne fine lille tegning, som et par af mine Facebook-venner postede for et par uger siden ;)

Men.. Jeg prøver ufortrødent at holde mig til LCHF, for jeg synes egentlig, jeg har fået mere ro i maven, når jeg spiser efter den filosofi - muligvis er det dog bare ønsketænkning ;) På motionsfronten går det OK - får slæbt min amotorise og ustabile (tak, Wii, for at fortælle sandheden ;)) krop i motionscentret et par gange om ugen (senest i går, så nu er jeg øm alle steder!), og de sidste par uger har jeg været tilmeldt taelskridt.dk på min arbejdsplads, så jeg har været så forhippet på at nå de 10.000 daglige skridt, at jeg er begyndt at løbe på stedet, mens jeg ser tv! Er faktisk ret chokeret over, at jeg på sådan en helt almindelig dag max. får bevæget mig 5.000 skridt - medmindre den altså står på tv-jogging eller - mit nyeste påhit - dans i gangen (i gangen, for at alle naboerne bare kan høre mig, ikke se mig ;))..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar