lørdag den 30. marts 2013

Ny strategi..

Jeg har anlagt en ny strategi, for ultimo april er vi inviteret til "vigtig" fest, og der SKAL jeg altså bare føle mig bedre tilpas i min krop end nu, ergo må der nye boller på suppen!

Så sidste søndag tog jeg en rask beslutning og meldte mig (igen igen) til Weight Watchers Online, som før har virket ganske effektivt (når jeg altså har overholdt spillereglerne, og lige indtil jeg stoppede med at tælle point, fordi alt var godt så godt ;o)). Så nu spiser jeg efter WW, men med fokus på de ting, jeg har lært på LCHF, for jeg synes altså stadig, det lyder rigtigt, jeg taber mig bare ikke af skidtet! Dvs. jeg bruger mine point på LC(HF)-madvarer som fx fisk, kød, smør/olie og avokado, og dem jeg "fråser med" til den slags, sparer jeg ved fortsat kun meget sjældent at røre stivelsesholdige produkter som pasta, ris, kartofler og brød, og jeg prøver også at holde mig langt væk fra sukker - så den står fortsat på blomkåls- og/eller broccolimos (rørt op med lidt fløde og smør, mums :o)) og squash-pasta i lange baner, og jeg spiser hellere én skive god, fed ost end to-tre skiver light. Jeg synder dog ved at spise frugt igen, for når jeg ikke længe må kaste nødder og frø i krydderen sådan "ad libitum" (men med måde ;o)), så skal der noget andet til. Ligger dog stadig under 100 g kulhydrat de fleste dage (af dem, jeg har talt op, for det fremgår ikke af min pointoversigt, lidt træls..), så det er jeg egentlig ganske godt tilfreds med - og vigtigere endnu (sådan i mit lille univers), så går vægten nedad, men det er jo set før, så... Men det er da en god start ;o) Update følger :o)

~ MA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar